onsdag 7 januari 2009

Nytt år - ny blogg - nya tag!

Kände att det var dags för nåt nytt nu... Har provat både det ena och det andra, men den här kändes mest rätt! Det gamla finns dock, ett tag till...!

Som sagt, nytt år - ny blogg! Men även andra saker är nya för det här året. Mitt liv för det första. Jag är ju sambo och nyförlovad!!! Vem trodde det för ett år sedan?? Helt amazing...

För det andra så kommer det här året att handla om förändring - till det bättre. Det började ju redan 2008 såklart, men nu när man kommit in i det här med parförhållande och när "den nykära känslan" lagt sig en aning (men bara en aning...) så är det dags för jag och mig själv.

Jag har avgett ett nyårslöfte - att bli vän med min kropp & min själ!
Jag har tidigare år alltid pladdrat om alla mina nyårslöften men har aldrig en enda gång infriat ett enda utav dom... Den här gången blir det lite annorlunda. Jag är ju inte längre själv! Jag har en fantastiskt sambo som mer än gärna vill vara en del av mitt nya liv! Så skönt att ha någon som kan peppa och som jag kan bolla problem med, perfekt! Så mycket lättare om man kan vara två...!

Så med början på måndag kommer jag och A att utföra en 14-dagars-detox-diet, helt enkelt för att få en nystart och för att prova nåt nytt!

Wish Us Luck...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar