onsdag 21 januari 2009

Lyckat hemmafru-fix

Borde egentligen gå å lägga mig eftersom ja tänkte försöka kliva upp lite tidigare imorrn, men ett litet inlägg ska ja nog kunna klämma in. Jag måste ju på stan en sväng imorrn... För lilla fröken klantig hade visst sönder en av sina två ljuslyktor idag! Förhoppningsvis finns dom kvar på Åhléns, annars gråter jag... Kan ju inte bara ha en!! Inflyttningspresent var det oxå, till råga på allt...

Har ju hunnit med att testa "nya" halsduken idag när vi gick rundan, den passade helt perfekt! Fast efter en halvtimme fick jag kapitulera när tempen visar rena sommaren ute med + 2 grader. Blir nog snart kallt igen så jag verkligen får testa dess kapacitet!

Inget detox-snack idag, det är jag alldeles för trött för... Men imorrn blir det en del snack, vi har då nämligen avverkat en vecka! Jippi! Men det blir imorrn det... Nu är det god natt!

2 kommentarer:

  1. Ni e sååå duktiga =) Har de gett nåt resultat på vågen än då? Mussis

    SvaraRadera
  2. Ja visst är vi! Ska väga mig på lördag så vi får väl se då... =)

    SvaraRadera