tisdag 20 januari 2009

Annat ljud i skällan!

Jajamen, idag har energin återkommit till min kropp och min knopp! Har bokstavligen flugit fram. Svisch!! När jag tog min dagliga promenad kände jag mig lätt som en fjäder. Och kroppen har fått en helt annan dimension.
När jag kom hem från ett alltför slisk- och matglatt julfirande kände jag mig som en fånge i min egen kropp. Säkert inte så många kilon upp egentligen men jag kände mig så fruktansvärt tung, som om jag vägde 100 kg. Min älskade promenad-runda som jag strax innan jul klarat av utan större probelm, blev super jobbig helt plötsligt...

Det var nog startskottet för det här projektet vi sysslar med nu. Visst, några minor när det gäller maten har man väl gått på, varit dödssugen på en stor, saftig fläskfilé och väldigt hungrig vissa gånger - men det är det fan värt!! Nu ska svällbuken bort...! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar