måndag 12 januari 2009

Måndag

Dagen som skulle bli en produktiv dag började istället med magsmärtor p g a den ständigt månads-återkommande "week of hell" Så istället för ett stadsbesök fick jag inta ryggläge i soffan med en varm vete-kudde och "tralala-piller". Kanon...

Men efter några timmars ihärdigt vilande kände jag livet strömma tillbaka i kroppen och jag kunde äntligen återgå till mina efterlängtade hemmafru-sysslor igen - jihoo!! För nu är det bara tisdag och onsdag kvar till detoxens start och det är fortfarande en hel hög med saker som skall ordnas och inhandlas. Så... i väg till Coop bar det och ingredienser till detox-müslin är nu inhandlade. Även lite annat som nötter, frön och frukter av olika slag. Kan upplysa om att en detox av det här slaget inte direkt är nån billig historia...! Det beror ju såklart på vilken detox man väljer och hur seriös man är, men vi är väldigt seriösa och då kostar det lite extra. Så får man för sig att göra en - lägg undan en slant för just det ändamålet isåfall! Tur vi är två som ska göra den - för peppens skull men även för plånbokens...!

Nu är jag trött och smärtan verkar vara på väg tillbaka så det är väl bara att inta soffläge för resten av kvällen... mest troligt... Blä!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar