lördag 17 januari 2009

Lördag - detoxens tredje dag

Alltså jag måste säga att det nästan går oförskämt bra att detoxa. Är inne på den tredje dagen och jag mår utmärkt! Det är ju såklart det som är tanken men har då läst om andra som gjort just den här detoxen som har haft betydligt värre symtom än mig. Jag föreställde mig själv som ilsken zombie, dreglandes efter en stor flottig köttbit - men näe... faktiskt inte! Det enda jag egentligen märker av om ja tänker efter ordentligt skulle väl vara att jag kanske är lite tröttare och något frusnare än vanligt. Ja, och 15 extra toabesök per dag då förstås.
Meeen... (inga detaljer) ...den som någon gång ätit någon form av kål el. likn. vet kanske att magen kan få sig en rejäl "svängom". DET är det enda jag kan tycka är en aning otrevligt! Men jag känner mig inte ens hungrig...! Ja menar, jag lever i princip på samma kost som en kanin! Hello..?!

Idag har jag mätt mig överallt och vägt mig. Ingen information jag tänker dela med mig av här men däremot vid eventuella kilogramras och centimeterbortfall =) Det borde ju rimligtvis inträffa om man enbart lever på vad växtriket har att erbjuda.

Men det hänger ju inte bara på vad man äter. En bra och positiv inställning är A och O! Jag är vanligtvis aningen negativ och skeptisk till vardags, men har fått lära mig att själv välja att byta inställning för att det överhuvudtaget ska fungera.

Believe or not - it works!!
Nu kommer snart min bättre hälft hem och vi ska göra en härlig sallad till lunch för att sen ge oss ut på en lååång promenad. Det ska bli sååå skönt!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar