torsdag 29 januari 2009

Klart å betart'!!

Nu är äntligen två veckors detox avklarade och jag är nöjd med resultatet! För jag har gått ner mer än förväntat och min mage är som ny! Hela jag mår bättre, rent fysiskt förstås men framförallt psykiskt! Jag har aldrig varit nöjd med min kropp (kommer förmodligen alltid att hitta nåt att klaga på...) men nu känner jag att det faktiskt börjar hända nåt...

Idag när jag gick runt i dom vanliga affärerna kunde jag obehindrat prova precis dom kläder jag ville. Jag behövde inte gå runt och titta efter svarta tröjor i dom största storlekarna. För jag har ju fått för mig att det är det enda jag kan ha..?! Men jag hittade faktiskt massor av tischor, tröjor, koftor - ja, you name it - i alla möjliga färger!! Ok, alla passade inte.. men dom flesta!
Med ett stort smile gick jag runt på schtaan resten av daaan å bara myyyyste... =)
(Tänk vad några futtiga cm kan göra för välmåendet. Och fler ska det bli!)

Dagens fynd:

Tischa från Lindex: 99 :-

Mössa från Åhléns: 79 :-

1 kommentar:

  1. Va duktiga ni e! Ja skulle nog inte klara en dag på detoxen =) Förstår att man mår mycke bättre efteråt! Blev jättefin i håret oxå! :)

    SvaraRadera