måndag 19 januari 2009

Night from hell...

I natt har A kämpat mot inbrottstjuvar och jag har blivigt jagad av psykopater...! I drömmarnas värld som tur var, men jobbigt ändå! För mig spelar det ju ingen roll, jag har ju sovis varje dag. Men för stackars A som jobbar kan det inte ha varit kul. Klockan 3 lyckades jag ta mig samman å "skrämma" bort äcklen, därefter däckar jag äntligen...
Klev upp kvart i elva idag. Det va inte förräns då jag kände mig helt utvilad. (kan detta vara detoxen som spökar...?)

Inga fler såna nätter, tack!
Det känns lite som jag sitter i glasbubbla idag. Jag mår nästan psykiskt dåligt när det blir så. Därför har jag försökt göra så mycket vettigt som möjligt för att få nån sorts må-bra-känsla i kroppen. Så jag tvättade en tvätt, diskade undan gårdagen och tog en promenad till coop. Det fungerade faktiskt. Sen är det ju idrottsgalan ikväll oxå! Jag älskar att titta på såna events!! Speciellt den och Oscarsgalan förstås. Jag brukar t o m spela in den, tihi! Men i år får jag nog titta på repriser eftersom videon dog för nån vecka sen... (R.I.P)
En annan sak ja tog mig för idag var att ringa företaget där jag va på intervju. Dom som skulle ha ringt förra veckan (!) men inte gjorde det!
"Nej men vi har ju lagt ner hela anställnings-proceduren helt. Det är ju så dåliga tider nu" Hmm, kanske ska ringa och tala om det då?? I can't read minds...
Japp, bara att ta nya tag då... Jihaa...

2 kommentarer:

  1. Bra kämpat säger jag! Blir lite inspirerad av er hälsokur faktiskt...men jag plockar nog bara ut vissa delar om jag ska ge mig på den.

    SvaraRadera
  2. Ja du Emma, vi kämpar på... men jäkligt jobbigt oxå. Det är bra att vi två, hade nog inte funkat annars ;)

    SvaraRadera