fredag 20 februari 2009

Thank god it's friday!

Ja, så man äntligen kan få ta det lite lugnt, stressa ner, koppla av, slappa lite och bara vara... Dessa stressiga vardagar alltså, dom kommer bli min död...! (he he he)

Nej, men möjligen att dessa fruktansvärt händelselösa vardagar, förr eller senare kommer att ta knäcken på mig...! Baah this sucks...!

Men som jag nyss konstaterade så är det ju FREDAG idag så nu ska ja sluta gnälla. Snart kommer den bättre hälften hem och vi ska ha myskväll! Först ska han få dra nåra rundor i skidspåret och under tiden ska jag göra mig fin och laga en delikat tomatsoppa á la detox och till den skall vi inte dricka vin, hör och häpna, utan bara vanligt bubbelvatten. Jorå, för vinet kommer ju in i bilden sen... För när mörkret har smugit sig på nalkas nämligen det vita vinet och räktoast... Joråsåatt! Vardagslyx deluxe ochsåvidare =)

Nu ska jag själv dra några repor - på vardagsrumsgolvet. Tempraturen är fortfarande inte rätt för skidåkning för min del...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar