onsdag 11 februari 2009

Freezing my azz off!

Det är exakt vad jag har gjort idag, frysit rumpan av mig. I ungefär en veckas tid har man ju knappt vågat sig ut p g a ren rädsla att antingen bli översnöad eller ihjälfrusen. Men idag har solen strålat och termometern visade bara -10. En baggis! Trodde jag ja...
Fodrade byxor och långkalsonger hjälpte överallt förutom på rumpan, där byxorna inte är fodrade...? Anyway, det blev iaf mighty kallt där!! Jag skulle gissa att denna modell är köldtestade i södra Sverige kanske...? Måste verkligen köpa ett par som verkligen är anpassade för en äkta norrlandsvinter!

Idag är det onsdag. En helt vanlig dag alltså. Har svassat runt på schtaan (helt enligt hemmafru-principen) och där köpte jag en present till min sambo som fyller 30 på lördag! Skoj skoj! Försökte även komma över nåt passande att ta på mig på lördagkväll. Men alla toppar som jag tokgillade stilen och formen på var antingen skrikrosa, grisskära, beiga, hudfärgade och mintgröna. Skulle då dessa färger passa mig? Nej. Och så en massa skjortor. Å skjortor är ju väldans snyggt men skjortor är tyvär uteslutet p g a den skogshuggaröverkropp jag är född med (jag skojar inte) Får nog svassa mig ut på stan imorrn igen för jag står inte ut med tanken att jag annars skulle behöva gå ut i samma outfit som de sju senaste gångerna...!!

I övrigt så var den nån jubelidiot som bröt sig in i polon i natt å stal stereon!!
Men jag måste fnissa lite för varför ta en stereo som är värd en hundring på sin höjd
och helt strunta i kupévärmaren som är värd minst 3 ggr så mycket??!!
Såå.. lycka till med den affären! Mohahahaha......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar